Verhoja Vaille Valmis –
kokonaispalvelua asiakkaalle
Monet toimittajat toimittivat ikkunat työmaalle ilman lasia ja pintakäsittelyä.
Haapajärven Lasi, sittemmin Tiivituote, halusi toimia alusta alkaen päinvastoin. Asiakas saa yhdeltä toimittajalta vaivattoman ja viimeistellyn ikkunaremontin.
Uteliaisuus, miten maailma muuttuu ja avoin keskustelu ovat vieneet Tiiviä jo vuosikymmenten ajan eteenpäin. Myös henkilöstön jatkuva kouluttautuminen on vahvistanut osaamisen kehittymistä. Tuotekehityksen ponnikkeena on aina ollut asiakkaiden tarpeiden kuuntelu ja niihin vastaaminen. Ihminen on kohdannut ihmisen niin myynnissä, tuotannossa kuin asennuksessakin. Verhoja Vaille Valmis -periaatteeksi nimetyllä toimintamallilla haluttiin varmistaa, että asiakas saa tarvitsemansa laadukkaat ikkunat paikoilleen asennettuna.
Taattu asennus viimeistelee asiakastyytyväisyyden
Asiakaspalautetta ja -tyytyväisyyttä on seurattu järjestelmällisesti koko toimintahistorian ajan. Ensivaiheessa asiakastyytyväisyyskysely meni jokaisen laskun mukana, nyt tyytyväisyyttä seurataan ja mitataan päivittäin sähköisissä kanavissa. NPS (Net Promoter Score, nettosuositteluindeksi) kertoo kuinka moni Tiivin asiakkaista suosittelee Tiivin tuotteita ja palveluita muille.
Asennuspalvelun uudistaminen vahvisti mielikuvaa tehokkaasta ja laadukkaasta palvelusta. Asennuksen kalusto päivitettiin samaan ilmeen alle. Työpäälliköt huolehtivat asennusryhmien koulutuksista. Asennuksesta myönnettävä 10 vuoden takuu on edelleen selkeä kilpailuvaltti. Myös talviasennus on kuulunut palvelupakettiin läpi historian.