Miten teen reklamaation?
Yksityishenkilöt
Mikäli olet ostanut ikkunat suoraan Tiiviltä, voit tehdä reklamaation ostamistasi tuotteista täyttämällä alla olevan lomakkeen. Olethan reklamaatioasioissa mahdollisuuksien mukaan myös yhteydessä omaan myyjääsi, yhteystiedot. Mikäli tarvitset apua reklamaatiolomakkeen täyttämiseen, voit myös soittaa asiakaspalveluumme p. 0800 184 484 (ma-pe klo 8-16) niin opastamme lomakkeen täyttämisessä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi suosittelemme, että kerrot virheestä mahdollisimman tarkasti oheisella lomakkeella ja liität siihen myös valokuvia ongelmasta.
Taloyhtiöt
Mikäli havaitset virheen taloyhtiöön asennetuissa Tiivi-ikkunoissa tai -ovissa, niin olethan isännöitsijänä tai taloyhtiön edustajana ensisijaisesti yhteydessä Tiivin taloyhtiömyynnin asiantuntijaan, yhteystiedot. Asukkaana ota yhteys isännöitsijään tai taloyhtiön hallituksen edustajaan.
Talotehtaat
Mikäli virhe on talopaketin yhteydessä toimitetuissa Tiivi-ikkunoissa tai -ovissa, ole hyvä ja ole yhteydessä oman talovalmistajasi yhteyshenkilöön. Talotehtaan edustajana voit tehdä reklamaation alla olevan lomakkeen kautta.
Tarkistathan nämä ennen reklamointia
Ennen reklamointia tutustuthan mahdollisissa ongelmatilanteissa käyttö- ja huolto-ohjeeseen. Ohjeista löydät vinkit yleisimpien ongelmatilanteiden ratkaisemiseen, kuten ikkunan huurtumiseen ja kärpästen esiintymiseen ikkunan välitilassa. Mikäli ongelmat eivät korjaannu näillä vinkeillä, niin toimithan reklamointiohjeiden mukaisesti.
Ikkunoiden käyttö- ja huolto-ohje
Ovien käyttö- ja huolto-ohje
Ikkunan rivinumero reklamaatiota varten
Ikkunan rivinumeron löytää avonaisen ikkunan puitteen puitetarrasta. Havainnollistava esimerkki alla.
